باکس سانترال

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، باعث بهبود وضعیت ارتباطات در یک سازمان یا شرکت می شود. استفاده از این باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های مدیران شرکت ها می شود. این باعث می شود امور مرتبط در داخل شرکت به راحتی انجام شود و یا از طریق قابلیت اتصال به خطوط شهری، پیگیری در بیرون از شرکت نیز، راحت انجام شود.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، جزء یکی از تلفن های تحت شبکه با ظرفیت بالا است. همچنین از دیگر مزایای باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، می توان با هزینه کم، تعداد زیادی خطوط شهری آنالوگ و دیجیتال را روی دستگاه داشته باشید. هر باکس- سانترال، ویژگی و کاربرد خاص خود را دارد که با توجه به نیاز سازمان و شرکت ها، خریداری می شود.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، با پشتیبانی از پورت USB بر روی ساختار خود، به کاربران این اجازه را می دهد تا به راحتی بتوانند به سیستم های مختلف مثل کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل شوند. از دیگر مزایای استفاده از باکس- سانترال، می توان به استفاده از منشی تلفنی یا همان فعال سازی دیزا اشاره کرد. یکی دیگر از امکانات باکس- سانترال، قابلیت تغییر کاربری آن به سانترال TDE200 است. برای این منظور، بایستی MPR دستگاه را تعویض نمود.

ویژگی های باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200

– پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 128 خطوط شهری
– پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 256 خطوط داخلی
– دارای 10 ظرفیت کارت ورودی
– دارای پورت USB
– امکان قابلیت استفاده از VOIP
– پشتیبانی از خطوط دیجیتال PRI شهری
– قابلیت ارتقا کارت
– قابلیت نصب Caller ID بر روی دستگاه
– قابلیت نصب صندوق صوتی
– قابلیت نصب Door Phone ( درب باز کن)
– قابلیت نصب اپراتور گویا (DISA)
– قابلیت نصب موزیک جانبی (Box Music)
– دارای برنامه ریزی هوشمند
– قابلیت استفاده از گوشی بی سیم (DECT)
– قابلیت استفاده از تلفن های آنالوگ، دیجیتال و هیبرید
– قابلیت استفاده از تلفن های تحت شبکه

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و می تواند تمام نیازهای ارتباطی در سازمان و یا شرکت را برطرف کند. از باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، می توان برای پاسخگویی به نیاز های مشتریان استفاده کرد.

با توجه به نیازهای آینده سازمان ها، در امور ارتباطی و استفاده آنها از تلفن های تحت شبکه، باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA200، یک گزینه عالی است، زیرا با ارتقاء دستگاه می توان، به هدف مورد نظر رسید. این مزیت، می تواند برای سازمان ها بسیار مقرون به صرفه باشد.

مطالب مرتبط