کارت ارتقاء

کارت سانترال 5290 پاناسونیک

کارت سانترال 5290 پاناسونیک

کارت سانترال 5290 پاناسونیک

کارت سانترال 5290 پاناسونیک از جمله کارت های دیجیتال است. با استفاده از این کارت می توان دو تماس را بصورت همزمان در دو مرکز تلفن برقرار نمود. خطوط شهری دیجیتال توسط مخابرات در اختیار مشترکین قرار می گیرد. برای بهره گیری از امکانات بیشتر باید از کارت سانترال 5290 پاناسونیک روی این خط شهری دیجیتال استفاده کنیم. نیز کارت سانترال 5290 پاناسونیک از جمله کارت های NS شرکت پاناسونیک می باشد.

که قادر است سایر دستگاه های سریNS را با مراکز دیگر لینک کند. با توجه به قابلیت هایی که این کارت برای مشتریان فراهم می کند. مورد توجه گروه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. استفاده از کارت سانترال 5290 پاناسونیک برای بهبود و ارتقای ارتباطات در خطوط شهری است. قیمت کارت سانترال 5290 پاناسونیک به نسبت امکانات و ویژگی های آن بسیار مقرون به صرفه است.

همچنین کارت سانترال 5290 پاناسونیک قابل اتصال به SDN/E1 PRI می باشد.30 کانال تماس ورودی و تماس خروجی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یک سوکت RJ45 را دارد. برای راه اندازی و نصب خط های 4 و 5 رقمی مخابرات از کارت سانترال 5290 پاناسونیک استفاده می شود.

کیفیت کارت سانترال 5290 پاناسونیک

این کارت سانترال 5290 پاناسونیک کیفیت خطوط بالاتری نسبت به خط آنالوگ ارائه می کند. و شما می توانید با تعداد کانال بیشتر و با کیفیت مطلوب و رضایت بخش، همزمان تماس مشتریان را پاسخگو باشید. همچنین می توانید با دیگر شعب خود تماس رایگان برقرار کنید. شرکت‌های مخابراتی از کارت سانترال 5290 پاناسونیک به خوبی پشتیبانی می کنند. امکان پوشش آن را در مرکز تلفن می دهند.

اکثر تلفن های سانترال، کارت سانترال 5290 پاناسونیک را حمایت می کنند. دارای مکان های حافظه هستند که می توان شماره تلفن ها را در آنها ذخیره کرد. برنامه‌های نرم‌افزاری که پشتیبانی از کارت سانترال 5290 پاناسونیک را اضافه می‌کنند. باید توسط کارشناسان مدیریت و برنامه ریزی شوند. انجام این کار با برای دفعات بعد هزینه‌ای ناچیز یا رایگان انجام خواهد شد. شما برای خرید کارت سانترال 5290 پاناسونیک می توانید متخصصین ما بصورت آنلاین ارتباط بگیرید. تا اطلاعات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار دهند و نکات فنی را حضوری برای شما بازگو کنند.

ما در حال حاضر خدمات تلفن سانترال و نصب کارت سانترال 5290 پاناسونیک ، جدیدترین فناوری های مخابراتی را با قیمت مناسب ارائه کرده ایم. ما اعتبار خود را مدیون این واقعیت هستیم که کارها را درست انجام می دهیم. از مشتریان خود حمایت می کنیم. ما روی مرکز تلفن شما تمرکز می کنیم. بنابراین شما می توانید روی فروش خود تمرکز کنید.