باکس سانترال

صندوق صوتی باکس KX-TVM200

صندوق صوتی باکس KX-TVM200

صندوق صوتی باکس KX-TVM200

صندوق صوتی باکس KX-TVM200 با سیستم پردازش صدا یکپارچه که تا 128 ساعت زمان ضبط و 1024 صندوق پستی عمل می کند و از طریق آن می توانید اتوماسیون را به سیستم تلفن خود اضافه کنید. صندوق صوتی باکس KX-TVM200 مجموعه ای از ویژگی‌ های پیام رسان صوتی پیشرفته را ارائه می‌ دهد، از جمله سرویس خودکار پیشرفته، سرویس مصاحبه و خدمات تعطیلات است که کاربران به لطف نمایش منوی پست صوتی در تلفن های سیستم، اعلام نام تماس گیرنده و احوالپرسی بر اساس شناسه تماس گیرنده، تجربه استفاده از سیستم را آسان خواهند یافت.

صندوق صوتی باکس KX-TVM200 دارای ویژگی های گسترده همچنین شامل اعلان های صوتی چند زبانه، تشخیص خودکار فکس و مسیریابی فکس، غربالگری تماس، و ضبط تماس است.در صندوق صوتی باکس KX-TVM200 پیام ها را می توان با استفاده از اعلان های بصری انتخاب، پخش و حذف کرد و اطلاعات تماس گیرنده روی صفحه نمایش داده می شود. صندوق صوتی باکس KX-TVM200 با افزونه‌های جداگانه می‌ تواند گزینه‌ های منوی سفارشی خود را برای تماس‌گیرندگان تنظیم کند. تماس‌ گیرندگان می ‌توانند پیامی بگذارند یا تماس خود را به داخلی دیگر یا حتی یک خط خارجی، برای مثال دفتر دیگری یا حتی یک تلفن همراه، ارسال کند و هر کاربر می تواند گزینه هایی را که می خواهد به تماس گیرندگان خود ارائه دهد، تنظیم کند.

دارندگان برنامه های افزودنی می توانند پیام های خود را در پست صوتی ضبط کنند و سپس صندوق صوتی باکس KX-TVM200 را با تلفن همراه خود بخواهند تا پیام ها را در هر کجا که هستند تحویل دهند. این صندوق صوتی باکس KX-TVM200 می تواند تا سه زبان مختلف را پشتیبانی کند که انگلیسی استاندارد است، سپس کاربر می تواند دو زبان دیگر را ضبط کند. تماس ‌گیرندگان می‌ توانند هنگام تماس، زبان دلخواه خود را انتخاب کنند و یا زبان ها را می توان بر اساس پورت یا بر اساس تلفن اختصاص داد.سیستم پردازش صندوق صوتی باکس KX-TVM200 با سیستم های تلفن TDA، TDE و NCP پاناسونیک ادغام می شود.

ویژگی های پیشرفته ای مانند ضبط دو طرفه، غربالگری تماس زنده، هوش شناسایی تماس و دسترسی از راه دور را ارائه می دهد که علاوه بر ادغام با طیف وسیعی از سیستم‌های تلفن تجاری پاناسونیک، سیستم‌های پردازش صدا ممکن است به طیف وسیعی از سیستم‌های تلفن دیگر متصل شوند. سیستم‌های صندوق صوتی باکس KX-TVM200 می‌توانند کارایی کسب‌وکار شما را، خواه فروش، خدمات مشتری، بازاریابی یا منابع انسانی، بهبود بخشند. این صندوق صوتی باکس KX-TVM200 دارای ویژگی های گروه برنامه افزودنی جایگزین، اعلان در حالت تعلیق، خدمات متصدی خودکار و پشتیبان گیری و بازیابی پیام ها در صندوق پست است.