مدل تلفن

تلفن مدیریتی 7730

تلفن مدیریتی 7730

تلفن مدیریتی 7730

تلفن مدیریتی 7730 دارای امکاناتی است که بسیار محبوب مدیران ادارات است. خدمات تلفن مدیریتی 7730 امکان پشتیبانی و اتصال بر روی دستگاه سانترال را دارد بنابراین تلفنی ست که برای ارتقای کسب و کارها بسیار مفید است. امکاناتی که تلفن مدیریتی 7730 در اختیار کاربر قرار می دهد. می تواند سهولت استفاده و سرعت کار را بالا ببرد. بنابراین در وقت و زمان صرفه جویی می شود. نیز تلفن مدیریتی 7730 دارای 12 کلید حافظه با چراغ LED دورنگ است که امکان برنامه ریزی و اختصاص هر یک از این کلیدها جهت تسریع تماس با مخاطبین بهره جست.

کیفیت و انتقال صدا در تلفن مدیریتی 7730 بسیار خوب و بدون نویز است. حتی امکان استفاده از بلندگو برای پاسخگویی به مخاطبین نیز هست. همچنین امکان اتصال هدست با سیم برای مکالمه وجود دارد. هر تماسی که با مدیر برقرار می شود. توسط یک نمایشگر اطلاعات تماس گیرنده قابل مشاهده است؛ و این اطلاعات را می توان از منوی تنظیمات ویرایش کرد. ما بهترین ارائه دهنده تلفن مدیریتی 7730 با قیمت مناسب بوده و همیشه آماده خدمت رسانی به شما می باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

تولید تلفن مدیریتی 7730

معمولا تلفن مدیریتی 7730 برای سانترال کم ظرفیت استفاده می شود. تلفن مدیریتی 7730 در بین کاربران از محبوبیت خوبی برخوردار است. طراحی و ساخت تلفن مدیریتی 7730 به گونه ای ست که نظر همه ی کاربران را جلب کرده است. همانطور که گفتیم تلفن مدیریتی 7730 در ادارات و سازمان استفاده می شود. می توان از کلیدهای co انتقال تماس ها را برنامه ریزی و مدیریت کرد.

همچنین تلفن مدیریتی 7730 دارای کالر آی دی می باشد. ارزش این تلفن از قیمتی که به فروش می رسد بیشتر و مقرون به صرفه است. این تلفن تماس ها را به خطوط داخلی منتقل می کند. ساخت و عرضه ی تلفن مدیریتی 7730 در رنگ های مشکی و سفید و با جنس بدنه ی پلاستیک می باشد. صدای زنگ اسپیکر این تلفن قابل تنظیم است. تلفن مدیریتی 7730 با استفاده از کلید Hold، Flash/Recal، Transfer، Pause Auto Dial شماره‌گیری خودکار انجام می دهد.

ویژگی منحصر به فرد این گوشی توانسته است طرفداران خود را داشته باشد. از جمله گوشی های کاربر پسند و محبوب باشد. اگر علاقه مند به استعلام قیمت و خرید تلفن مدیریتی 7730 هستید که ما ارائه کرده ایم. می توانید برای دریافت بهترین پیشنهادات و اطلاعات در مورد بهترین تلفن مدیریتی 7730 با ما تماس بگیرید.