باکس سانترال

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600، دستگاه مخابراتی قدرتمند برای نصب در مجموعه های بزرگ، با نیروی انسانی زیاد می باشد که قابلیت ارتقا تا عدد بزرگی به اندازه 640 خط شهری و 1120 خط داخلی را دارا می باشد. ولی به صورت پیش فرض بر روی آن نصب نمی باشد. برای اتصال به خطوط شهری باید کار سانترال KX-TDA6382 بر روی آن نصب گردد که هر کدام تا 16 خط شهری آنالوگ را ساپورت می کند.

برای افزودن خطوط داخلی به باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600، باید کارت سانترال KX-TDA6178 بر روی باکس نصب گردد. که هر کدام از این کارت ها تا 24 خط داخلی آنالوگ را پشتیبانی می نماید. برای نصب خط داخلی دیجیتال نیز باید کارت سانترال KX-TDA0172 نصب گردد که هر کدام تا 16 خط دیجیتال را ساپورت می نماید.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 می تواند با سه کابین TDE620 متصل شود. هر کدام از این کابین ها 11 اسلات یا همان ورودی کارت دارد که برای ارتقا قابلیت های دستگاه می باشد.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 می تواند از انواع ترانک های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه در یک مجموعه پشتیبانی نماید. همچنین باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 با تکنولوژی VoIP سازگاری داشته و با پروتکل SIP هماهنگ می باشد چنان که در صورت نیاز می تواند تا 128 خط داخلی SIP را در اختیار مجموعه قرار دهد. برای فعال کردن انواع ویژگی های IP نیاز به خرید و نصب کارت های DSP می باشد.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 از پس نیازهای یک مجموعه بزرگ و چندین شعبه بر می آید و قابلیت نصب 10 کارت مختلف برای ارتقای ویژگی های خود را دارد که می توانند میزان خط های تلفن شهری و داخلی را نیز افزایش دهند. از آن جایی که باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 از پروتکل SIP پشتیبانی می نماید، می توان از تلفن های تحت شبکه ای عرضه شده از برندهای دیگر نیز تحت پوشش باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600 استفاده نمود.

وجود پرت های آنالوگ بر روی باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600، باعث می شود بتوان از تلفن های آنالوگ در مجموعه استفاده کرد و هزینه تجهیزات ارتباطی مجموعه را پایین آورد. این محصول همچنین قابلیت ارتقا به یک سانترال گویا را دارد و با افزودن کارت های ویژه ای می توان این قابلیت را به آن افزود.

یکی از مهمترین ویژگی های باکس سانترال پاناسونیک KX-TDE600، این می باشد که این دستگاه قابلیت اتصال شعب مختلف یک مجموعه بزرگ را در شهرهای متفاوت با امنیت بیشتر و هزینه کمتر فراهم می سازد.

مطالب مرتبط