باکس سانترال

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D، جزو انواع پر ظرفیت دستگاه سانترال این کمپانی می باشد که برای شرکت های بزرگ مناسب می باشد و تا حدود مناسبی جوابگوی نیازهای آن ها می باشد.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D به صورت پیش فرض تا 4 داخلی دیجیتال را پشتیبانی می نماید و 7 اسلات یا مدخل برای کارت ورودی دارد. که می توان از این طریق قابلیت های آن را افزایش داد.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D می تواند حداکثر تا 126 پورت خط تلفن شهری را پشتیبانی نماید. و تا 176 پورت تلفن داخلی را ساپورت کند.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D، می تواند از 64 خط آنالوگ و 128 گوشی DECT پشتیبانی نماید. این محصول به دلیل مزایای فراوانی که دارد مانند پشتیانی از سیستم کارامد DECT، صندوق صوتی پیشرفته، منشی تلفنی گویا یا دیزا و پشتیانی کردن از تلفن تحت شبکه که دارای IP می باشد و مواردی از این دست، مورد استفاده بسیاری از شرکت ها و مجموعه های بزرگ می باشد.

مزیت دیگر باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن نسبت به کارایی ها و سیستم های تحت پشتیبانی اش مانند پشتیبانی از تکنولوژی VoIP می باشد. این محصول از پروتکل SIP پشتیبانی نمی کند که برای ارتباط شعب می باشد.

ولی اگر مجموعه ای قصد دارد با استفاده از یک باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D، چندین شعبه یا دفتر مرکزی را از طریق شبکه به یکدیگر متصل نماید، باید کارد VoIP Gateway برند پاناسونیک را از یک مرکز معتبر تهیه نماید.

این کارت قابلیت های متعددی دارد که علاوه بر اتصال شعبه ها به یکدیگر، می تواند یک صندوق صوتی پیشرفته برای دریافت کردن و ارسال کردن پیام های صوتی ایجاد نماید.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TDA100D قابلیت نصب کالر آی دی را دارد که نشان دهنده شماره تماس گیرنده می باشد. این محصول به صورت رومیزی می باشد. از دیگر امتیازات این محصول این است که قابلیت برنامه ریزی به صورت هوشمند را دارد که به کمک پورت USB آن می باشد.

این محصول امتیازات ویژه ای برای کنترل تمامی ارتباطات داخلی و خارجی و همچنین نظارت بر نحوه ارائه خدمات کارمندان به تماس گیرنده ها، در اختیار مدیران مجموعه قرار می دهد.

برای تهیه این محصول با کیفیت و قدرتمند و نصب آن به بهترین و کارامدترین شیوه و برنامه ریزی آن می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سؤالات شما می باشند.

مطالب مرتبط