سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک

در گذشته سانترال پاناسونیک به طور کامل به صورت دستی مدیریت می شده است اما امروزه یک اپراتور اختصاصی که از وصل کردن تماس‌های ورودی به یک داخلی خاص یا اتصال یک برنامه داخلی به یک خط خارجی مراقبت می ‌کند. این امر به این دلیل است که سانترال سنتی جای خود را به سانترال خودکار داده است و نیاز به اپراتور را از بین برد و در عین حال تمام عملکردها را نیز خودکار کرده است.

سانترال ها بر خطوط سنتی PSTN تکیه دارند و در واقع ظهور اینترنت و پروتکل صدا از طریق اینترنت VoIP جای خود را به سیستم IP سانترال داد و در ابتدا، سانترال پاناسونیک به تلفن های IP، روترهای سخت افزاری و مبادلات متکی بود. در حال حاضر، سیستم‌های تلفن مبتنی بر سانترال پاناسونیک از نرم‌افزار IP استفاده می‌ کند. سانترال پاناسونیک را می توان در رایانه های شخصی، موبایل و فناوری های ابری استفاده کرد. یکی دیگر از پیشرفت ها، ظهور نرم افزار IP در سانترال پاناسونیک است و دارای چندین مزیت مانند تلفن گویا، کنفرانس صوتی و تصویری، استفاده در هر زمان در هر مکان، کاهش هزینه و موارد دیگر است.

البته بهتر است که بگوییم سانترال پاناسونیک آنالوگ در حال تغییر است و سیستم ‌های تلفن تجاری مبتنی بر سانترال پاناسونیک انتخاب واقعی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است. سانترال پاناسونیک می تواند یک ابزار مفید باشد و شرکت‌های مخابراتی می‌ توانند نرم‌افزار IP سانترال با میزبانی چند زبانه را انتخاب کنند و آن را به عنوان خدماتی به مشتریان تجاری خود ارائه دهد. اتصال سانترال، آسان، ایمن و مقرون به صرفه است و سانترال پاناسونیک یک ارائه دهنده خدمات است که می تواند صدها مشتری با استفاده از آن داشته باشد، که هر کاربر در یک کانال امن عمل می کند. بهترین ویژگی در مورد سانترال پاناسونیک این است که امکان اتصال آسان با استفاده از تلفن IP، رایانه رومیزی یا دستگاه تلفن همراه را فراهم می کند.

مطمئناً شرکت ها این تسهیلات را دوست خواهند داشت، به ویژه زمانی که هزینه‌ های تماس در سراسر مرزهای بین‌المللی کاهش می‌ یابد و فضای زیادی برای ارزش افزوده وجود دارد. سانترال پاناسونیک این روزها پیچیده تر شده است که با اضافه شدن ویژگی ‌های جدید، اپراتورهای مخابراتی می ‌توانند این خدمات را به عنوان خدمات ارزش افزوده ارائه دهند. شرکت‌ ها، تلفن گویا را تقریباً به عنوان یک ابزار ضروری می ‌داند و تلفن گویا با نرم افزار سانترال پاناسونیک مطمئنا به آنها کمک می کند تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند زیرا ویدئو کنفرانس سانترال پاناسونیک جریان های درآمد بیشتری را ارائه می دهند.

مطالب مرتبط