باکس سانترال

باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308

باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308

باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308

باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 یکی از مدل های سانترال پاناسونیک است و به تماس گیرندگان خارجی این امکان را می دهد تا بدون مراجعه به اپراتور به هر برنامه افزودنی دسترسی داشته باشند. با باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 پیام خوشامد گویی خودکار 3 سطح را می توان توسط اپراتور یا مدیر که تماس گیرنده را به بخش مناسب هدایت می کند، ضبط کرد. تماس‌ گیرندگان همچنین می‌ توانند مقصد مورد نظر را نه تنها به یک داخلی، بلکه گروه زنگ یا حتی خطوط خارجی شماره گیری کنند.

هنگامی که سیستم یک سیگنال ارسال فکس توسط DISA دریافت می کند، به طور خودکار پسوند فکس مشخص شده را متصل می کند و تماس های فکس در روز یا شب بدون اپراتور قابل دریافت است و نیازی به خط تلفن فکس خاصی نیست. با باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 همه تلفن های گروه به طور همزمان زنگ می زنند و به هر یک از اعضای گروه اجازه می دهند به تماس پاسخ دهند. با پیام صوتی داخلی باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 اکنون می توانید از کارایی و سهولت استفاده از پیام های صوتی بدون افزودن سیستم پست صوتی جداگانه لذت ببرید.

کارت پیام صوتی اختیاری تضمین می کند که هرگز تماس یا پیام مهم مشتری یا همکار را از دست نخواهید داد و می توانید صندوق پستی باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 را با ضبط پیام های تبریک خود که در زمانی که نمی توانید به تلفن خود پاسخ دهید پخش می شود، سفارشی کنید. تماس‌ گیرندگان شما می ‌توانند پیام‌های خود را مستقیماً در باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 شخصی شما ضبط کنند و به شما این امکان را می‌دهند که اطلاعات خصوصی را بدون تکیه بر یادداشت ‌های دست‌ نویس دریافت کنید. مراکز تماس و گروه های کاری، با باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 می توانند از ناحیه پیام مشترک برای ضبط پیام های تماس گیرنده استفاده کنند که می تواند بعداً توسط اپراتور پخش شود و برای نیازهای پیشرفته‌تر پیام‌های صوتی، یک سیستم پردازش صوتی پاناسونیک انعطاف‌پذیری و کنترل حرفه‌ای‌تری را به شما می ‌دهد.

باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 یک سیستم با شناسه تماس گیرنده سازگار است، که به کاربر اجازه می دهد اطلاعات تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش تلفن های تک خطی که از نمایشگر شناسه تماس گیرنده و تلفن های اختصاصی آنالوگ پشتیبانی می کند، ببیند. برای دسترسی به گزارش شناسه تماس گیرنده برای 20 تماس اخیر می توان از بخش نمایش تلفن های اختصاصی باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 استفاده کرد. پیام کوتاه باکس سانترال پاناسونیک KX-TEA308 یک روش مقرون به صرفه و محبوب برای ارسال پیامک بین تلفن ثابت و تلفن همراه است. شما می توانید سیستم را طوری سفارشی کنید که به فرستندگان پیام اس ام اس اجازه دهد پیام های خود را مستقیماً به SLT یک کاربر خاص آدرس دهی کنند و اطمینان حاصل شود که پیام های آنها به سرعت و به صورت خصوصی توسط کاربر مورد نظر دریافت می شود.

مطالب مرتبط