منبع تغذیه پاور سانترال

پاور سانترال پاناسونیک

پاور سانترال پاناسونیک

پاور سانترال پاناسونیک

پاور سانترال پاناسونیک یکی از اساسی ترین نیازهای سیستم های سانترال و مخابراتی و ارتباطی سازمان ها می باشد زیرا انرژی مورد نیاز برای استفاده از دستگاه های مختلف ارتباطی و دستگاه سانترال را تأمین می نماید. پاور سانترال پاناسونیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا هر چقدر این محصول قدرت بیشتری داشته باشد، ارتباطات و دستگاه های مخابراتی مجموعه با قدرت بیشتری عمل خواهند کرد.

پاور سانترال پاناسونیک باید از برندی معتبر و دارای ضمانت و گارانتی باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل قابل حل باشد و اختلالی در شبکه ارتباطی به وجود نیاید. اهمیت این محصول چنین می باشد که اگر پاور سانترال پاناسونیک دچار اشکال شود و کار نکند، کل سیستم ارتباطی مجموعه از کار خواهد افتاد و سیستم سانترال عمل نخواهد کرد.

انواع پاور سانترال پاناسونیک

پاور سانترال پاناسونیک به دو شکل کلی موجود می باشد که در ادامه ذکر خواهد شد.

نخستین فرم از پاور سانترال پاناسونیک، نوعی است که بر روی خود دستگاه سانترال قرار دارد و نیاز به خرید و تهیه جداگانه ندارد و پاور دستگاه های سانترال کم ظرفیت که در شرکت ها و اداره های کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می گیرند، جزو این دسته می شوند. مانند دستگاه سانترال کم ظرفیت 824 و یا سری HTS.

نوع دیگر پاور سانترال پاناسونیک، کارتی است که بر روی دستگاه سانترال نصب می گردد. بر روی دستگاه های سانترال ورودی هایی به صورت اسلات وجود دارند که محل قرار گیری کارت های افزایشی سانترال می باشند. پاور سانترال پاناسونیک در بسیاری از دستگاه های سانترال پر ظرفیت به صورت کارت طراحی و تولید شده است و به فروش می رسد. دستگاه های سانترال پر ظرفیت سری TDA و TDE از جمله این دستگاه ها می باشند.

اینکه برای مجموعه خود از کدام مدل از انواع پاور سانترال پاناسونیک استفاده کنید و کدام را تهیه نمائید، نیاز به بررسی و راهنمایی ویژه ای دارد تا محصولی با بهترین کارایی و مناسب ترین هزینه با توجه به نیازهای مجموعه و دستگاه های نصب شده تهیه گردد. آنچه در انتخاب پاور سانترال پاناسونیک اهمیت دارد مقیاس و ابعاد سیستم ارتباطی و مخابراتی مجموعه می باشد که در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی می گردد. فاکتورهای حداکثر توان خروجی، ولتاژ ورودی، ظرفیت دستگاه و موارد متعدد دیگر، تعیین کننده پاور سانترال پاناسونیک مناسب برای شرکت و یا مجموعه می باشد.

برخی از انواع پاور سانترال پاناسونیک

کارت افزایشی پاور سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA0103 که برای دستگاه های سانترال TDA600 و TDE600 و TDA200 و TDE200 و TDA620 و TDE620 مورد استفاده قرار می گیرد. برای دستگاه های سانترال پر ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد و در گروه سیستم سانترال با ابعاد بزرگ جای می گیرد. این مدل قابلیت نصب باتری بک آپ را دارد. ولتاژ ورودی مناسب این محصول 200 تا 240 ولت می باشد و حداکثر جریان ورودی آن 2.5 آمپر است.

کارت افزایشی پاور سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA0104 مدل دیگری می باشد که برای مقیاس سیستم های سانترال متوسط مناسب است و عملکرد خوب  و قابل قبولی دارد. این محصول با توجه به میزان هزینه ای که صرف خرید آن می گردد و کارایی که به مجموعه ارائه می دهد، محصولی ارزشمند و مقرون به صرفه می باشد. این کارت پاور پاناسونیک بر روی دستگاه های سانترال TDA 100/ 200 / 600 و TDE 100/ 200 /600 نصب می گردد و به تأمین انرژی آن ها کمک می نماید. حداکثر توان خروجی این کارت پاور 140 وات می باشد و ولتاژ ورودی آن میزانی بین 200 تا 240 ولت می باشد. حداکثر جریان مورد نیاز برای این محصول 1.4 آمپر است.

کارت افزایشی پاور سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA0108 مدل دیگری می باشد که در سیستم های ارتباطی سانترال کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی اقتصادی و به صرفه که برای بسیاری از مجموعه ها و شرکت ها مناسب می باشد. دستگاه هایی که قابلیت سازگاری با این محصول را دارند، محدود به دو مدل دستگاه سانترال می شوند که عبارت هستند از TDA100 و TDE100. حداکثر توان خروجی این دستگاه 74 وات می باشد و حداکثر جریان ورودی 0.8  آمپر است. ولتاژ ورودی این دستگاه میزانی بین 200 تا 240 ولت می باشد.

با اضافه کردن کارت افزایشی پاور سانترال پاناسونیک به سیستم تلفنی مرکزی، می ‌توانید به تعداد بیشتری تلفن و دستگاه دیگر، شامل فکس و مودم، متصل کرده و از آن‌ ها استفاده کنید. همچنین این کارت ها می‌توانند توان خروجی بیشتری را به سیستم تلفنی مرکزی اختصاص دهند و بسته به نیاز و تعداد دستگاه های متصل، می توانند کیفیت صدا و ارتباط را بهبود بخشند.

با استفاده از کارت افزایشی پاور سانترال پاناسونیک، می‌ توانید نیازهای شرکت خود را برآورده کنید و همچنین با به‌روزرسانی و ارتقاء سیستم تلفنی مرکزی، امکانات جدید را در اختیار داشته باشید. این محصولات را می توانید با قیمتی مناسب از این مرکز تهیه نمایید. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی تماس بگیرید.