کارت ارتقاء

کارت شهری سانترال NS500

کارت شهری سانترال NS500

کارت شهری سانترال NS500

کارت شهری سانترال NS500، برای ارتقاء تعداد خطوط تلفن شهری می باشد که دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 از آن ها پشتیبانی می نماید. دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 یکی از دستگاه های سانترال می باشد که برای مدیریت تماس های شهری و داخلی مجموعه ها و شرکت ها مناسب می باشد. دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 دارای 6 خط شهری و 24 خط داخلی می باشد که از این 24 خط داخلی 16 داخلی آنالوگ و 4 دیجیتال با قابلیت DXDP می باشد. این محصول به دلیل امکانات نظارتی و کنترلی فراوانی که در اختیار مدیران شرکت ها و مجموعه ها قرار می دهد، بازدهی مجموعه را بالا می برد.

برای افزایش خطوط شهری دستگاه سانترال پاناسونیک NS500، می توان از کارت ارتقاء دهنده استفاده نمود. کارت سانترال شهری پاناسونیک 5180 که به کارت شهری LCOT 6 نیز شناخته می شود. این کارت شهری سانترال پاناسونیک می تواند تا 6 خط شهری را همراه با ویژگی کالر آی دی پشتیبانی نماید. ویژگی کالر آی دی که بر روی این کارت شهری سانترال پاناسونیک وجود دارد، شماره تماس مخاطب را بر روی تلفن مجموعه نمایش می دهد.

در مجموع می توان بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 و سه شلفی که دارد، هفت کارت شهری سانترال نصب کرد و با توجه به آنکه بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک NS500، یک کارت LCOT 6 وجود دارد، تعداد کارت شهری سانترال آن به 8 عدد می رسد که شامل 48 پورت می شود.

دستگاه سانترال پاناسونیک NS500، دستگاهی مناسب برای شرکت ها و مجموعه هایی متوسط می باشد که با داشتن دو کانال دیزا یا همان منشی تلفنی گویا، بسیاری از نیازهای مجموعه ها را تأمین می نماید. این دستگاه امکانات متعددی دارد که با ارتقاء تعداد خطوط شهری و داخلی آن به وسیله نصب کارت های مناسب و ویژه ای که از سوی برند پاناسونیک طراحی و تولید گشته اند، می تواند انتظارات مدیران مجموعه ها و شرکت ها را تا میزان قابل قبولی تأمین نماید.

دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 و کارت شهری سانترال پاناسونیک NS500 را با ضمانت و بهترین پشتیبانی، می توانید از این مرکز تهیه نمایید. از آن جایی که نصب دستگاه سانترال نیاز به تخصص و مهارت دارد، برای نصب دستگاه سانترال پاناسونیک NS500 و کارت شهری آن می توانید از کارشناسان و متخصصین این مرکز بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات و خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید با همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.