نصب سانترال

نصب و راه اندازی سانترال

نصب و راه اندازی سانترال

نصب و راه اندازی سانترال

امروزه نصب و راه اندازی دستگاه سانترال در ادارات و سازمان ها لازم و ضروری است. اغلب سازمان های برای انسجام خطوط شهری و گسترش ارتباطات تلفنی نیاز به مرکز تلفن و سانترال دارند. تجهیزات اولیه برای نصب سانترال مورد نیاز است. کابل های مخابراتی یک استاندارد رنگ دارند. هر دو زوج هر یک رشته سیم می تواند یک خط مخابراتی را انتقال دهد. برای دستگاه سانترال دو مدل خط داخلی داریم.

این دو خط داخلی هیبرید و آنالوگ هستند. جایی که دستگاه تلفن نزدیک به سانترال است می توانید سیم تلفن را مستقیما به سانترال بزنید. برای نصب و راه اندازی دستگاه سانترال باید محل مورد نظر کارشناسی شود که بدانید دستگاه سانترال برای چند تا اتاق قراراست راه اندازی شود و مورد استفاده قرار بگیرد. و همچنین بررسی هر کدام از اتاق ها که چند خط داخلی نیاز دارند. سپس بررسی اینکه شرکت چند خط شهری دارد. با توجه به تعداد خطوط دستگاه سانترال انتخاب و راه اندازی می شود.

انواع دستگاه سانترال

عبارتند از ؛ دستگاه سانترال کم ظرفیت 3به8 یا 6 به 16 یا 8 به 24

دستگاه 3 به 8 در واقع 3تا خط شهری و 8 خط داخلی را پشتیبانی می کند. اگر به همین دستگاه 3 به 8 کارت افزایش ظرفیت را نصب کنیم 6 خط شهری و 16 خط داخلی را پوشش می دهد. برای نصب و راه اندازی سانترال باید به نزدیکترین جایی که خط های شهری قرار دارند این نصب صورت بگیرد تا نیازی به کابل کشی و سیم کشی اضافی نباشد. بعد از اینکه نصب و سیم کشی به پایان رسید، و تلفن ها در محل جایگذاری شدند؛ نوبت به برنامه ریزی سانترال می رسد.

نصب و راه اندازی سانترال کم ظرفیت به گونه ایی است که امکان برنامه ریزی از طریق تلفن امکانپذیر است. و سانترال پر ظرفیت از طریق تلفن اپراتوری قابل برنامه ریزی است. برای قیمت گذاری نصب و راه اندازی سانترال باید استعلام بگیرید. اغلب تکنسین ها به نرخ و قیمت قطعات آشنایی ندارند ما آماده پاسخگویی به سوالات فنی شما در مورد نصب و راه اندازی سانترال هستیم.

ما می‌توانیم سانترال با کیفیت و مقرون به صرفه برای شما راه اندازی کنیم. قیمت نصب سانترال نیز متناسب با خرید و معامله خواهد بود. این به این دلیل است که برای هر زمانی محدودیت قیمتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. ما بهترین نصاب سانترال با قیمت مناسب بوده و همیشه آماده خدمت رسانی به شما می باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط