سانترال کم ظرفیت

سانترال پاناسونیک 3 به 8

سانترال پاناسونیک 3 به 8

سانترال پاناسونیک 3 به 8

سانترال پاناسونیک 3 به 8 با اجرای کنفرانس صوتی 2 پسوند و 1 خط CO با اضافه کردن شخص ثالث به یک مکالمه دو قسمتی و ایجاد راه های کنفرانس عمل می کند و شما می توانید با سانترال پاناسونیک 3 به 8، تنها دو افزونه با یک خط CO داشته باشید. اشغال خط CO خارج از مبدل خط رزرو می تواند توسط خارج شود. سپس با سانترال پاناسونیک 3 به 8 یک خط خارجی دیگر را می توان انتقال داد یا از طریق تلفن صحبت کرد، که نمی تواند مشکل تماس ورودی را حل کند و مدت طولانی برای پاسخگویی یا حتی پاسخگویی منتظر مانده است.

بنابراین، عملکرد مبدل تا حد زیادی گسترش یافته است و خطوط خارجی سانترال پاناسونیک 3 به 8 برای هر دو برای تماس های ورودی یا خروجی رزرو شده است. در عملکرد سانترال پاناسونیک 3 به 8 تماس‌ها در حالت اپراتور، برنامه داخلیS برای زنگ زدن هنگام دریافت تماس ورودی زنگ می ‌زند و با گرفتن گوشی نمی ‌تواند مستقیماً به تماس پاسخ دهد که پیام قبل از شماره گیری شماره داخلی شنیده می شود. تماس دریافتی می تواند به جای تماس گیرنده توسط کسی که تماس نمی گیرد پاسخ دهد، بنابراین پاسخ راحت تر می شود.

تماس های ارتباطی سانترال پاناسونیک 3 به 8 در حالت بیرونی، تماس مستقیم داخلی بین داخلی ها با ارتباط مستقیم خارجی انجام می شود و این سیستم در دفتر یک کسب و کار نصب می شود. این شرکت برای به روز نگه داشتن آن نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و ارتقا دارد و این سیستم سانترال پاناسونیک 3 به 8 می تواند تماس ها را به صورت داخلی و خارجی وصل کند در حالی که اطمینان حاصل می کند، تماس همچنان متصل بماند. تفاوت اصلی بین سانترال سنتی و سانترال پاناسونیک 3 به 8در این است که سیستم های سانترال سنتی از سخت افزار تشکیل شده اند.

در حالی که سیستم سانترال پاناسونیک 3 به 8 عمدتاً نرم افزاری است و برای کار با شبکه های سوئیچ بسته طراحی شده اند. این بدان معنی است که سانترال پاناسونیک 3 به 8 می توانند تماسهای صوتی، تماس های تصویری و داده ها و غیره را پشتیبانی کنند و یک سانترال پاناسونیک 3 به 8 توسط یک ارائه دهنده VoIP مدیریت می شود. البته برای تصمیم گیری اینکه کدام گزینه برای کسب و کار شما مناسب تر است، باید الزامات خاص کسب و کار خود را تجزیه و تحلیل کنید.

مطالب مرتبط