کارت ارتقاء

کارت ارتقاء سانترال TES824

کارت ارتقاء سانترال TES824

کارت ارتقاء سانترال TES824

کارت ارتقاء سانترال TES824، کارتی است که برای ارتقاء قابلیت های دستگاه سانترال KX-TES824 استفاده می گردد. دستگاه سانترال TES824 بر روی بدنه خود دو اسلات یا جای کارت ورودی دارد که می توان با خرید و نصب کارت تعداد خطوط شهری و داخلی یا دیگر ویژگی های آن را ارتقاء داد.

دستگاه سانترال TES824 به صورت پیش فرض از سه خط شهری و هشت خط داخلی پشتیبانی می نماید که می توان با کارت ارتقاء سانترال پاناسونیک مدل KX-TE82483 که به کارت 3 به 8 نیز معروف است، تعداد خطوط شهری آن را به میزان 3 خط شهری دیگر و 8 خط داخلی هایبرید یا آنالوگ بیشتر ارتقاء داد. از جمله ویژگی هایی که با خرید کارت ارتقاء سانترال TES824، می توان به آن افزود، ویژگی کالر آی دی Caller ID می باشد. با خرید کارت ارتقاء سانترال مدل KX-TE82494 می توان دستگاه سانترال TES824 را ارتقاء داد تا شماره تماس گیرنده را بر روی تلفن نمایش دهد. این کارت قابلیت کالر آی دی را روی 3 خط شهری ارتقاء می دهد.

دستگاه سانترال TES824 دارای یک کانال با قابلیت منشی تلفنی گویا یا دیزا DISA می باشد. منشی تلفنی این امکان را به مجموعه می دهد که به محض تماس مخاطب با مجموعه پیامی به صورت پیش فرض پخش شود. این امکان زمان مکالمات منشی ها با مخاطبان را کاهش می دهد و هزینه های استخدام نیروی انسانی را حذف می کند و به کار سرعت می دهد. این امکان به صورت یک کاناله بر روی دستگاه سانترال TES824 وجود دارد در صورت خرید و نصب یک کارت ارتقاء سانترال KX-TE82491 بر روی این دستگاه می توان قابلیت دیزا یا تلفن گویای آن را تا یک کانال دیگر ارتقاء داد.

یعنی اگر شخصی با مجموعه تماس بگیرد و پیش از او شخص دیگری پیش از او بر روی خط باشد، دیگر پشت خط نمی ماند و به منشی تلفنی گویا دیگری متصل می شود. دستگاه سانترال TES824، محصولی بسیار کاربردی با قیمت مناسب می باشد که با انواع کارت سانترال می توان قابلیت های آن را ارتقاء داد و مناسب با محیط کاری مجموعه نمود. این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ما این محصولات قدرتمند و با کیفیت را با بهترین قیمت موجود در بازار به متقاضیان ارائه می نماییم. محصولات ما دارای ضمانت و پشتیبانی معتبر می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل بفرمایید.