دستگاه سانترال

دستگاه سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک

شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه سانترال کرده‌اند، اما دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار هستند.

۱- دستگاه سانترال پاناسونیک به‌روزترین تکنولوژی ها و قابلیت های بسیار زیادی را دارد .

۲- به علاوه، دستگاه سانترال پاناسونیک نسبت به امکاناتی که دارد ، قیمتی بسیار مقرون به صرفه نیز دارد.

۳- عمر بالای دستگاه و قطعات مصرف شده در دستگاه های سانترال پاناسونیک باعث می شود که بتوانید مدت زمان طولانی به طور مفید از دستگاه استفاده کنید و در طول سال های متوالی نیاز به تعمیر دستگاه سانترال پاناسونیک خود نخواهید داشت.

شما همچنین می توانید با استفاده از دستگاه سانترال پاناسونیک برای مجموعه و یا شرکت خودتان ساعت استراحت و منشی گویا تنظیم کنید. استفاده از اپراتور گویا در سیستم تلفنی مجموعه، باعث می شود که تماس گیرنده به راحتی بتواند به داخلی مورد نظرش هدایت شود.

شما می توانید با دستگاه سانترال پاناسونیک از طریق یک گوشی هر سه خط را داشته باشید بهمراه اینکه پرسنل شما دارای یک بستر ارتباطی به نام خط داخلی هستند که حتی بدون نیاز و استفاده از خط شهری امکان تماس و صحبت با یکدیگر را برای آنان فراهم می کند این قابلیت می تواند بخش عمده ای از بی نظمی های شرکت ها و رفت و آمد پرسنل را کم کند . از دیگر قابلیت ها ی دستگاه سانترال پاناسونیک می توان به محدودیت تماس ، بستن صفر و شماره شهرستان، تایمر گذاشتن، عدم دسترسی به خط شهری جهت برقراری تماس اشاره نمود.

مطالب مرتبط