سرویس سانترال

سرویس و راه اندازی سانترال غرب تهران

سرویس و راه اندازی سانترال غرب تهران

سرویس و راه اندازی سانترال غرب تهران

سرویس و راه اندازی سانترال در منطقه غرب تهران توسط مجرب ترین متخصصان انجام می گیرد. راه اندازی سانترال پروسه ای یک مرحله ای نیست و نباید به عنوان یک پروژه یکباره انجام گیرد و پایان یابد. بلکه باید برنامه ‌ای مستمر جهت بروزرسانی و سرویس اختصاص داده شود که این امر توسط کارشناسان این مرکز در غرب تهران انجام می گیرد.

این خدمات برای حفظ عملکرد صحیح و پایداری سیستم سانترال در یک مجموعه، اداره یا شرکت ارائه می‌ شود. این خدمات شامل راه اندازی، پیکربندی، تنظیم، عیب یابی و رفع اختلال سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری سیستم سانترال می‌ باشد. متخصصین این مرکز در غرب تهران، سیستم سانترال را با توجه به مقیاس و میزان شرکت، بودجه ای که برای این امر تخصیص داده شده است، نیاز مدیران و انتظارات آن ها از سیستم سانترال و … تهیه نموده و راه اندازی می نمایند که این امر شامل قرار دادن سخت‌ افزارها و کابل‌ کشی، پیکربندی اولیه سیستم و اتصال آن به شبکه ارتباطی سازمان است. پس از راه اندازی سانترال توسط کارشناسان این مرکز در غرب تهران باید مراحل تنظیم و پیکربندی انجام گیرد که این پیکر بندی شامل مدیریت و ثبت خطوط تلفن شهری، شماره‌گیری داخلی، قوانین کنترل و مدیریت تماس و سایر گزینه ها است. همچنین، پیکربندی نرم‌ افزارهای مدیریتی، ایجاد حساب ‌ها و دسترسی‌ های کاربری نیز در این مرحله انجام می ‌شود.

سرویس و راه اندازی سانترال غرب تهران

سرویس و راه اندازی سانترال غرب تهران

سرویس و عیب یابی سانترال غرب تهران

سرویس و عیب یابی سیستم ها از خدمات دیگر این مرکز در غرب تهران می باشد. یک سیستم سانترال در طول عمر خود، ممکن است دچار مشکلات سخت افزاری و یا یا اشکالات و اختلالات نرم افزهری متعددی گردد. در این صورت، تکنسین‌ های مجرب واحد پشتیبانی فنی در غرب تهران، به محل شرکت یا مجموعه مورد نظر اعزام می گردند و ابتدا مشکل را عیب یابی نموده و تشخیص می دهند و سپس آن را رفع نموده و سیستم را سرویس می نمایند.

بروزرسانی و ارتقاء سیستم سانترال از جمله خدمات سرویس این مرکز است که پس از راه اندازی سیستم سانترال به مجموعه ها با بالاترین کیفیت در غرب تهران ارائه می گردد. این ارتقا می تواند از نوع سخت افزاری و با افزودن تجهیزات پیشرفته تر و مبتنی بر شبکه باشد و یا از نوع نرم افزاری بوده و امکانات و امتیازات بیشتری در جهت بالا بردن بازدهی ارتباطات به سیستم سانترال اضافه گردد.

حفظ امنیت و محافظت از شبکه، از دیگر خدماتی است که در زیر مجموعه راه اندازی و سرویس سیستم سانترال قرار می گیرد. این خدمات شامل اعمال محدودیت ‌ها در دسترسی کاربران، رمزنگاری تماس ‌ها، جلوگیری از هرزنامه‌های تلفنی یا در اصطلاحSPAM و مقابله با تهدیدات امنیتی است. متخصصان این مرکز سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران اطمینان حاصل می نمایند که سیستم دارای تنظیمات امنیتی مناسب، آپدیت ‌های به ‌روز و روش ‌های بازیابی اطلاعات در مواقع اضطراری است.

سیستم سانترال باید قابلیت مدیریت و گزارش ‌دهی جامع را داشته باشد که این موضوع شامل مانیتور کردن و مدیریت تماس ‌ها، تحلیل الگوهای تماس، آماردهی مربوط به استفاده از خطوط و مدت زمان مکالمه ها و اطلاعات منتقل شده، ارائه گزارش‌ های عملکرد و مدیریت کاربران و دسترسی ‌های آن ها می باشد. این تنظیمات توسط متخصصین این مرکز سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران، در اختیار مدیران قرار می گیرد.

هزینه سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران

هزینه سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران به مجموعه ‌ای از عوامل بستگی دارد. یکی از این عوامل اندازه و پیچیدگی سیستم های ارتباطی مجموعه می باشد‌. یک سیستم سانترال کوچک، نسبت به یک سیستم بزرگ، هزینه کمتری برای راه اندازی و سرویس نیاز دارد. هزینه های سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران بر اساس نوع سیستم سانترال نیز متغیر است. استفاده از تکنولوژی های جدیدتر و پیشرفته تر در سیستم سانترال ممکن است باعث افزایش هزینه ها بشود. به عنوان مثال، سیستم های ویپ VoIP که بر اساس فناوری IP کار می‌ کنند، هزینه بیشتری نسبت به سیستم های سنتی تلفنی دارند.

خدمات پس از فروش نیز از عوامل مهمی است که در هزینه های سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران اثرگذار می باشد. این خدمات مشمول عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم سانترال می باشد‌. در صورت لزوم تعویض قطعات و تجهیزات سیستم سانترال و یا افزودن تجهیزات جدید به منظور آپدیت کردن و بروزرسانی سیستم، هزینه های دیگری نیز ایجاد می نماید که در این مرکز سرویس و راه اندازی سانترال در غرب تهران با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می گردد. این مرکز در غرب تهران خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن به متقاضیان ارائه خواهد داد تا شرکت ها و مجموعه ها متحمل هزینه های اقتصادی ناشی از اختلال در ارتباطات نگردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خدمات سانترال با همکاران ما در این مرکز تماس بگیرید.