ظرفیت تلفن گویا

ویپ و سانترال در خط 4 رقمی

ویپ و سانترال در خط 4 رقمی

ویپ و سانترال در خط 4 رقمی

ویپ و سانترال در خط 4 رقمی، یک فناوری تعاملی است که به شما امکان می دهد از طریق یک پلتفرم خودکار با تماس گیرندگان تعامل داشته باشید و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی شود.

این یک راه حل ایده آل، برای استارتاپ ها، مشاغل کوچک، متوسط و بزرگ است. سیستم تلفن گویا و مسیریابی تماس، به شما این امکان را می‌دهد. با یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی، تماس‌گیرندگان خود را به طور موثر به بخش یا کارمندی که می‌خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند، هدایت کنید.

به علاوه، می‌توانید به تماس‌گیرنده، اجازه دهید پیام‌هایی را با اطلاعات مورد نیاز خود مانند ساعات اداری، سؤالات متداول و جزئیات تماس بشنود. ویپ مخفف کلمات «Voice over Internet Protocol» و به معنای انتقال صدا در بستر شبکه اینترنت است.

امروزه استفاده از خطوط 4 رقمی در شرکت ها و سازمان ها، بیشتر احساس می شود. خطوط 4 رقمی بیشتر در ذهن مشتری ماندگاری دارد و می تواند خود یک تبلیغات برای شما محسوب شود.

سیستم های تلفن گویا مبتنی بر زبان برنامه نویسی، Voice Extensible Markup Language (Voice XML) هستند. از چندین مؤلفه شامل شبکه تلفن، شبکه TCP/IP ، سرور تلفن VoiceXML، وب سرور و پایگاه داده تشکیل شده است. که همه با هم کار می کنند تا بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهند. کاربردهای زیادی برای سیستم های ویپ و سانترال در خط 4 رقمی، وجود دارد. متداول ترین استفاده، خودکار کردن تماس های ورودی و خروجی است.

یک برنامه ویپ و سانترال در خط 4 رقمی، پاسخ های صوتی از پیش ضبط شده را برای موقعیت های مناسب، فراهم می کند. سیستم های تلفن گویا همچنین از سیگنال های چند فرکانس دوگانه (DTMF ) به عنوان خط ارتباطی بین تلفن و رایانه استفاده می کنند. انتظارات خدمات مشتری، در حال افزایش است. استفاده از ظرفیت ویپ و سانترال در خط 4 رقمی با توجه به نیاز شرکت، روشی مقرون به صرفه برای هماهنگی با تقاضا است.

شرکت ها و کسب و کار ها می توانند، با استفاده از ظرفیت ویپ و سانترال در خط 4 رقمی ، انواع خطوط شهری 4 رقمی. و همچنین داخلی های آنالوگ، تحت شبکه و سیپ را راه اندازی نمایند. دارندگان خطوط تلفن 4 رقمی مخابرات، می توانند با روش دو طرفه برای برقراری ارتباط، تا ده هزار شماره تلفن مستقیم را برای سازمان خود در نظر بگیرند.

تقسیم بندی دستگاه سانترال‌

مشخصات ظرفیت ویپ و سانترال در خط 4 رقمی برای سانترال کم ظرفیت

– مناسب برای مراکز، سازمان ها و شرکت های کوچک تا 150 نفر
– دارای ظرفیت ورودی 3 الی 8 خط شهری
– دارای ظرفیت ورودی 8 الی 24 خط داخلی
– مدل TEA308 ،824 TEM و824 TES

مشخصات ظرفیت ویپ و سانترال در خط 4 رقمی برای سانترال پر ظرفیت

– مناسب برای استفاده از سازمان ها و شرکت های بزرگ تا 1200 نفر
– دارای ظرفیت حداکثر 640 خط شهری
– دارای حداکثر ظرفیت 960 خط داخلی
– مدل TDE 100 ، TDE 200 و TDE 600