کارت ارتقاء

کارت سانترال 0290 پاناسونیک

کارت سانترال 0290 پاناسونیک

کارت سانترال 0290 پاناسونیک

از کارت سانترال 0290 پاناسونیک، برای متصل کردن همه سری های TDA و TDE پاناسونیک می توانید استفاده کنید. البته لینک سانترال های TDA و TDE در صورتی امکان پذیر است که از سانترال TDE در حالت آنالوگ استفاده نمایید.

یعنی این دو دستگاه فقط به صورت آنالوگ با هم لینک می شوند. کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، در حالت کلی جهت برقراری و اتصال بین دستگاه ‌های سانترال مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به کیفیت و ویژگی‌های مختلفی که دارد می‌تواند این اتصال‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

این کارت ها به طور عمده می توانند امکانات و مزایای زیادی را در اختیار کاربران قرار دهند.

مشخصات فنی کارت سانترال 0290 پاناسونیک

– قابلیت راه اندازی با خطوط E1 مخابرات
– پشتیبانی از 30 کانال خط دیجیتال به طور همزمان
– راه اندازی خطوط 4 یا 5 رقمی مخابرات
– قابل نصب بر روی سانترال TDA و TDE
– اتصال از طریق فیش BNC یا سوکت شبکه
– قابلیت لینک سانترال های آنالوگ پاناسونیک

کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، مانند دیگر کارت ها، بر روی یک اسلات خالی نصب می شود. کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، را در دستگاه های سانترال نصب می کنند. تا دسترسی بیشتری را به کانال های ارتباطی ایجاد کند. اغلب فضا های مختلف و زیادی برای نصب و قرارگیری این کارت بر روی دستگاه سانترال، وجود دارد.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، مطرح است. قابلیت نصب آن بر روی دستگاه های خاصی می باشد به همین منظور این کارت ها را فقط می توان بر روی آن دسته از دستگاه های سانترالی نصب کرد که ساختاری متناسب با عملکرد این کارت داشته باشند.

در ضمن این کارت ها می توانند بر روی سانترال هایی با ظرفیت فوق العاده بالا هم نصب شوند. این ویژگی کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک می تواند باعث شود تا سانترال، امکانات و خدمات بیشتر و بهتری را برای برقراری ارتباطات ایجاد کند. کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، با نصب بر روی سانترال های پر ظرفیت. می تواند امکان برقراری تماس دیجیتالی بین دو دستگاه متنوع را از طریق 23 خط دیجیتالی مختلف فراهم کند.

کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، یکی از خطوط PRI است. در واقع همان خط های 4 و یا 5 رقمی مخابرات می باشند که توانایی ارائه 30 کانال ارتباطی متنوع در یک خط تلفن را دارند.

کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، می تواند حدود 30 کانال ارتباطی متفاوت را به طور همزمان با یک خط تلفن پشتیبانی کند. خرید کارت سانترال ۰۲۹۰ پاناسونیک، با توجه به نیاز شرکت ها و سازمان ها، متفاوت انجام می شود.