دستگاه سانترال

بهترین دستگاه سانترال

بهترین دستگاه سانترال

بهترین دستگاه سانترال

بهترین دستگاه سانترال

برای انتخاب و خرید بهترین دستگاه سانترال باید ابتدا نیاز و خواسته ی خود را از تلفن سانترال مشخص کنیم. بهترین دستگاه سانترال برای کسب و کار کوچک تا متوسط یک دستگاه سانترال کم ظرفیت می باشد .در درجه اول این دستگاه ها قیمت مناسبی دارد و از نظر اقتصادی بسیار مناسب است

بهترین دستگاه سانترال برای کسب و کاری بزرگ و گسترده تلفن های سانترال پر ظرفیت است که برای کسب و کارهای بزرگ کاملا مناسب است.

بهترین دستگاه سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد.

در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. از جمله امکانات بهترین دستگاه سانترال می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد.

در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. بهترین دستگاه سانترال به شما این امکان را می دهد که چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل نمایید .

به طور مثال در مجموعه ای که دارای ۱۰۰ نفر پرسنل است اگر شما به فرض ۱۵ خط شهری برای ارتباط با بیرون از سازمان داشته باشید شما مجبور هستید بر روی میز هر ۱۰۰ نفر پرسنل شرکت، ۱۵ دستگاه تلفن بگذارید که حتی تصور چنین راه حلی نیز ممکن نیست پس میبایست از سوییچی استفاده نمود که این ۱۵ خط شهری را بین ۱۰۰ نفز پرسنل دفتر ما تقسیم نماید.

مطالب مرتبط