فروش سانترال

سانترال آکبند

سانترال آکبند

سانترال آکبند

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کسب و کارها، اهمیت دستگاه سانترال روز به روز بیشتر می شود. تمام کسب و کارها از بزرگ تا کوچک، به نوعی برای برقراری ارتباط شبکه ای گسترده، به دستگاه سانترال نیاز دارند. نقش یک تلفن سانترال در برقراری ارتباط، به اندازه رایانه ، تلفن های هوشمند یا صفحه های هوشمند لمسی، دارای اهمیت زیادی در شرکت ها و سازمان ها است.

در دنیایی که فناوری و تکنولوژی در شرکت ها، یک مزیت رقابتی برای آنجا محسوب می شود، نقش خدمات تلفنی، در شرکت ها بسیار پر رنگ دیده می شود.

دستگاه سانترال آکبند، دارای انواع مختلف کاربری است. نوع انتظارات کاربر از سانترال آکبند، در نوع خدمات ارائه شده مهم است. در برخی از بخش ها در شرکت، نیاز به دسترسی به چند خط تلفن، بلندگو و قابلیت ضبط تماس ها می باشد.

برای بخش های پیشرفته ‌تر حتماً باید تلفن سانترال نصب شود، اما برای بخش های معمولی، یک خط تلفن با سیستم ساده کفایت می کند.برخی از شرکت ها نیاز دارند که تماس های بین المللی متناوب داشته باشند.

عوامل تاثیر گذار بر خرید و فروش سانترال آکبند

– قیمت
– نوع کاربرد
– انعطاف پذیری
– نحوه برقراری ارتباط مشتری با دستگاه سانترال
– نحوه عملکرد گزینه های موجود
– دستگاه سانترال و تجهیزات شبکه
– سرویس خدمات مشتریان
– درنظر گرفتن مقیاس عملکرد
– ارزش سیستم دستگاه سانترال آکبند

بسته به نوع سیستم یا دستگاه سانترال آکبند که انتخاب می کنید، آنالوگ باشد یا دیجیتال و امکانات آن، معمولاً قیمت دستگاه سانترال آکبند متفاوت است. نوع دستگاه سانترال آکبند، متناسب با تعاملاتی که قرار است با مشتریان خود داشته باشید، دارای انواع مختلفی است.

سیستم ها و شبکه های تلفن به طور پیوسته، جزء فناوری های در حال تکامل هستند. بسته به حجم مبادلات و کار شرکت می توان انواع دستگاه سانترال آکبند، را انتخاب کرد.

خدمات تماس گیرنده، مسدود کردن تماس، هشدار، ارسال پیغام تبریک، گزینه های انتظار، امکان پخش موسیقی در حال انتظار، قابلیت انتقال خطوط به بخش‌های مختلف، ضبط پیغام صوتی، ارسال پست صوتی از طریق ایمیل، قابلیت شماره گیری سریع، پیغام خوش آمدگویی، نمونه هایی از گزینه هایی است که در دستگاه های سانترال آکبند، می توانید جستجو کنید.

انواع مختلف دستگاه سانترال آکبند

– دستگاه سانترال کاملاً هوشمند و تحت شبکه مدل 500Panasonic KX-NS
– دستگاه سانترال پاناسونیک 32HTS
– دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDE620
– دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS520
– دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA600

انواع برندهای مختلف دستگاه سانترال آکبند

– پاناسونیک
– گرند استریم
– اسنام
– یالینک
– اتکام
– سنگوما
– سیسکو

مطالب مرتبط